Z nami unikniesz dużych skupisk ludzkich na dworcach, przystankach lub w komunikacji miejskiej.
Z Hoperem jesteś bezpieczny! Zapewniamy szereg rozwiązań sanitarnych zabezpieczających przed zakażeniem COVID-19.
Tarcza Hopera daje gwarancję bezpieczeństwa klientom którzy nam zaufali. W przypadku zachorowania na COVID-19 zwrócimy Ci koszty przejazdu a w przypadku konieczności hospitalizacji damy Ci nawet do 5000 zł! Dowiedz się więcej >>
Wdrożone rozwiązania ochrony sanitarnej dla kierowców i pasażerów:
Przedstawione zasady bezpieczeństwa sanitarnego są zgodne z regulacjami obowiązującymi w Polsce.
Zachęcamy do planowania przyszłych podróży i zakupu biletów. Szczególnie zalecamy opłacenie usługi przejazdu przy pomocy transakcji bezgotowkowych - kupując samodzielnie na naszej stronie lub z pomocą infolinii. Jeśli Twoje plany ulegną zmianie, na bilety.hoper.pl będziesz mógł zmianę daty podróży.
1. Czy podróż Hoperem jest bezpieczna?
Dokładamy wszelkich starań, aby podróż Hoperem była możliwie bezpieczna. Główny Inspektorat Sanitarny zaleca unikania miejsc publicznych i zatłoczonych. Jeśli w tym okresie musisz podróżować, korzystanie z przejazdu adres-adres Hoperem pozwoli Ci uniknąć dużych skupisk ludzkich na dworcach autobusowych lub kolejowych. Składając zamówienie wybieraj adres wsiadania wprost z lokalizacji, w której przebywasz a adres wysiadania jednoznaczny z celem Twojej podróży. Unikniesz wtedy zbędnego przemieszczania się komunikacją publiczną.
2. Czy jest możliwość bezpłatnej zmiany terminu przejazdu w związku z koronawirusem?
Możesz bezpłatnie zmienić termin Twojej rezerwacji jeżeli nie upłynął jeszcze czas zamknięcia sprzedaży, tj. 24 godziny przed odjazdem. Warunkiem zmiany jest zachowanie tej samej trasy, tej samej miejscowości początkowej i końcowej przejazdu.
3. Jak mogę zmienić datę przejazdu?
Na stronie bilety.hoper.pl, logując się swoim numerem biletu.
4. Czy mogę zwrócić bilet w przypadku odwołania konferencji/koncertu/imprezy, itp.?
Zwrot biletu jest możliwy zgodnie z warunkami opisanymi w regulaminie. W celu dokonania zwrotu prosimy o wypełnienie formularza. Zwrot można wykonać na stronie bilety.hoper.pl, logując się swoim numerem biletu.
5. Czy jeśli przejazd Hoperem się nie odbędzie wskutek zarządzeń administracyjnych związanych z koronawirusem, to mogę zwrócić bilet?
Jeżeli Twój przejazd został anulowany wskutek zarządzeń administracyjnych związanych z koronawirusem, przysługuje Ci pełny zwrot. Zwrotu można dokonać pisząc na adres bilety@hoper.pl.
6. Mam wykupiony przejazd Hoperem za dwa tygodnie. Jakie jest ryzyko, że mój przejazd będzie odwołany w związku z koronawirusem?
Dokładamy wszelkich starań, aby sytuacja związana z koronawirusem nie wpływała na regularność naszych przejazdów.
7. Kiedy najpóźniej dowiem się o ewentualnym anulowaniu przejazdu z powodu koronawirusa?
O ewentualnym anulowaniu przejazdu poinformujemy Cię niezwłocznie po podjęciu decyzji drogą SMS-ową. Wiadomość SMS zostanie wysłana na numer wskazany przy zamówieniu.
8. W co się powinienem wyposażać, udając się w podróż Hoperem?
Obecnie obowiązkowa jest maseczka zasłaniająca nos i usta. Główny Inspektorat Sanitarny zaleca ponadto posiadanie w swoim bagażu podręcznym żelu/płynu dezynfekującego.
9. Czy na czas przejazdu należy wyposażyć się w maseczkę ochronną?
Maseczka, która zasłania usta i nos może zmniejszyć rozprzestrzeniania się drobnoustrojów, należy jednak pamiętać, że zastosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji. WHO (Światowa Organizacja Zdrowia) zaleca jej użycie, gdy zauważamy u siebie objawy ze strony układu oddechowego tj. kaszel, kichanie, mamy podejrzenie u siebie infekcji koronawirusem, bądź sprawujemy opiekę nad osobą z podejrzeniem koronawirusa.
Uwaga! Informujemy, że z racji na dynamiczny rozwój sytuacji, niektóre wskazania oraz sposoby postępowania mogą w przyszłości ulec zmianie.
Drugą najważniejszą zasadą jest zastosowanie ochrony podczas kaszlu lub kichania. Jeśli kaszlesz lub kichasz pamiętaj o zakrywaniu ust i nosa zgiętym łokciem lub chusteczką, którą trzeba od razu wyrzucić do zamkniętego kosza, zaś ręce umyć z zastosowaniem reguł opisanych powyżej. Zakrywanie ust i nosa w czasie kaszlu i kichania utrudnia rozprzestrzenianie się wirusa i zanieczyszczenie bliskich powierzchni lub osób.
Kolejną zasadą jest zastosowanie co najmniej 1-1,5 metra odległości od osób, które kaszlą, kichają lub mają gorączkę. Pamiętaj, że przebywanie w bliskości osób potencjalnie zarażonych koronawirusem zwiększasz prawdopodobieństwo zarażenia się nim drogą kropelkową.
Oprócz przestrzegania higieny rąk Główny Inspektorat Sanitarny zwraca też uwagę na zasady higieny żywności - pamiętaj aby jedzenie i napoje spożywać z pewnego źródła.
Jeśli zauważysz u siebie następujące objawy: gorączka, kaszel, trudności w oddychaniu i w ciągu ostatnich 14 dni wróciłeś z kraju, w którym występuje koronawirus lub miałeś kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie - bezzwłocznie skontaktuj się telefonicznie z najbliższą stacją sanitarno-epidemiologiczną (ich lista przedstawiona jest tutaj: https://gis.gov.pl/mapa/) lub zadzwoń na specjalną, całodobową infolinię NFZ: 800 190 590, która przedstawi dalsze wskazania w sytuacji zakażenia koronawirusem.
Jeśli masz podejrzenie zarażenia, nie zgłaszaj się na SOR ani do lekarza rodzinnego, aby nie narazić na niebezpieczeństwo pozostałych osób znajdujących się w poczekalni. W sytuacji podejrzenia zarażenia się koronawirusem, nawet jeśli nie masz jeszcze objawów, pozostań w domu i unikaj kontaktu z innymi osobami.