Gwarancja najniższej ceny!
Znajdź przejazd w wyszukiwarce.
Podaj adres odbioru i dowozu, opłać bilet.
Dowiedz się więcej
Zapytaj o usługę i rezerwuj 7d/tydz 800-1900
Koszt połączenia 2,58 PLN z VAT/min. Usługę świadczy Progress Plus s.c. W razie problemu z połączeniem, sprawdź czy masz odblokowane usługi telefoniczne Premium.
Informacja dla Klientów Infolinii premium
Hoper to innowacyjna usługa transportowa „od adresu do adresu” (door-to-door), realizowana komfortowymi i szybkimi 9-osobowymi minivanami. Nie zatrzymujemy się na przystankach i dworcach autobusowych. Przejazd odbywa się między wskazanymi przez pasażera adresami początku i końca podróży, którymi mogą być adresy: domu, sanatorium, lotniska, hotelu, pensjonatu, akademika, miejsca pracy, urzędu czy innej lokalizacji. Obsługujemy wszystkie, nawet najmniejsze, miejscowości w obrębie trasy. Sprawdź nasze Trasy.
Na podstronie Trasy prezentujących trasy Hopera, możesz sprawdzić, czy konkretna miejscowość znajduje się w obszarze działania naszych usług.
Jednak najwygodniejszą formą sprawdzania połączeń Hopera jest wyszukiwarka, która znajduje się na górze naszej strony: sprawdź, czy Hoper może Cię przewieźć do celu w wybranym dniu wpisując miejscowość startową, docelową i datę przejazdu. Po kliknięciu “Znajdź przejazd” zaprezentujemy Ci opcje podróży, wraz z ceną biletu oraz ORIENTACYJNĄ godziną odjazdu.
Czas każdego przejazdu Hopera uwzględnia przerwy w podróży dla kierowcy i pasażerów. W przejazdach krajowych jest to średnio jedna 15-minutowa przerwa na każde 2-3 godziny jazdy. Przerwy są realizowane zwykle na stacjach paliw i parkingach wyposażonych w infrastrukturę dla podróżnych (toalety, sklep, usługi gastronomiczne itp.). Jeżeli posiadasz indywidualne potrzeby co do czasu i częstotliwości przerw w podróży, zgłoś to kierowcy - w uzasadnionych przypadkach kierowca, w porozumieniu z innymi pasażerami, postara się dostosować do Twoich potrzeb.
Zaloguj się numerem biletu na bilety.hoper.pl, aby sprawdzić szczegóły rezerwacji i samodzielnie dokonać w niej zmiany daty przejazdu, zwrócić bilet itp.
Możesz zmienić bilet na kurs innego dnia, na tej samej trasie, o tej samej godzinie. Wystarczy, że po wprowadzeniu numer biletu na bilety.hoper.pl klikniesz "Zmień datę wyjazdu".
Możesz to zrobić samodzielnie na bilety.hoper.pl, pod warunkiem że zmiana jest w obrębie tej samej miejscowości. Wprowadź numer biletu a następnie kliknij "Zmień adres odbioru/przyjazdu". Jeśli jednak chcesz zmienić miejscowość, skąd wyruszasz lub gdzie chcesz wysiąść, to konieczny będzie zwrot bilet i zakup nowego.
W cenie biletu możesz zabrać ze sobą:
na trasach krajowych: dwa bagaże: mniejszy, o wadze do 5kg, który zmieści się pod siedzeniem i większy o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Za dodatkową opłatą możesz zabrać trzeci bagaż (nadbagaż) o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Aby zapłacić za dodatkowy bagaż wybierz odpowiednią opcję podczas zakupu biletu.
na trasach międzynarodowych: trzy bagaże: mniejszy, o wadze do 5kg, który zmieści się pod siedzeniem i dwa większe o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Za dodatkową opłatą możesz zabrać kolejny bagaż (nadbagaż) o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm – aby zapłacić za dodatkowy bagaż wybierz odpowiednią opcję podczas zakupu biletu.
Jeśli chcesz zamówić przewiezienie dodatkowego bagażu już po zakupie biletu, niezwłocznie skontaktuj się telefonicznie z Infolinią.
Możesz zwrócić niewykorzystany bilet przed rozpoczęciem kursu, jednak od wartości biletu zostanie odliczone odstępne, którego wartość zależy od czasu pozostałego do zamknięcia sprzedaży. W przypadku wykupienia usługi "Zwrot 100% (do 2 dni przed odjazdem), w gotówce" możesz zwrócić bilet bez potrącenia odstępnego do 2 dni przed zamknięciem listy rezerwacyjnej.
Możesz to zrobić samodzielnie na bilety.hoper.pl wprowadzając numer biletu. Następnie kliknij „Zwrot biletu”. Jeśli nie upłynął jeszcze termin zamknięcia sprzedaży, pojawi się okno, w którym poprosimy Cię o wybranie zwracanych miejsc i potwierdzenia zwrotu.
Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawie Twojego zamówienia prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: bilety@hoper.pl
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00.