Pasażerowie sami decydują, gdzie ma się zatrzymać kierowca. „Współdzielona międzymiastowa taksówka” może ich zawieźć do wielu miast w Polsce i za granicą. Pogarszająca się oferta kolei i upadek wielu przewoźników autobusowych motywuje firmy z rynku transportowego do oferowania alternatywnych usług. Przykładem jest Hoper...
Japońska Sumitomo Corporation zainwestowała w Teroplan S.A., właściciela m.in. marki e-podróżnik.pl. Za 12% akcji w spółce, japoński konglomerat przedsiębiorstw zapłacił 8,5 mln zł, podał Teroplan. Środki mają zostać przeznaczone na rozwój innowacyjnej formy międzymiastowego podróżowania door-to-door, oferowanej pod marką Hoper.
Sumitomo Corporation, jedna z największych firm w Japonii, kupiła za 8,5 miliona złotych 12 procent akcji w spółce Teroplan, właściciela platformy e-podróżnik.pl i przewozów pod marką Hoper. Firma zamierza przeznaczyć pieniądze na rozwój sieci busów, które wożą pasażerów z miasta do miasta pod marką Hoper.
Japońska Sumitomo Corporation zainwestowała w Teroplan S.A., właściciela m.in. marki e-podróżnik.pl. Za 12% akcji w spółce, japoński konglomerat przedsiębiorstw zapłacił 8,5 mln zł, podał Teroplan. Środki mają zostać przeznaczone na rozwój innowacyjnej formy międzymiastowego podróżowania door-to-door, oferowanej pod marką Hoper.
Projekt Hoper został zainicjowany przez firmę Teroplan SA w styczniu 2017 roku. Hoper oferuje pasażerom, podróżującym na trasach krajowych, innowacyjny standard przewozu door-to-door. Ta nowa forma transportu jest kombinacją pomiędzy komunikacją publiczną i prywatną, w której to pasażer, a nie przewoźnik wskazuje dokładny adres rozpoczęcia i zakończenia podróży.
Japanese Sumitomo has invested in Teroplan, the owner of, among others e-podróżnik.pl brand. For 12 percent of the shares in the company, the Japanese paid PLN 8.5 million. The funds are to be allocated to the development of an innovative form of inter-city door-to-door travel, offered under the Hoper brand.
Na czym polega „innowacyjność” nowej koncepcji? Busiki Hopera nie zatrzymują się na dworcach autobusowych, ani na przystankach. Gdy rezerwujemy przejazd, podajemy dokładny adres odbioru i miejsca docelowego, a bus zatrzymuje się dosłownie pod naszymi drzwiami.
Hoper oferuje przejazdy z adresu pod adres po Polsce. Jest to wygodny i bezpieczny sposób podróżowania dla wielu bywalców miejscowości uzdrowiskowych. W tych przejazdach od adresu pod adres kuracjusz zyskuje wyjątkową władzę. To właśnie on, a nie logistycy siedzący za biurkiem, wskazuje dokładną lokalizację wsiadania i wysiadania z pojazdu.
Inne publikacje:
W czasie epidemii Hoper, firma oferująca przejazdy adres-adres po Polsce, wprowadza do swojej oferty unikalne rozwiązanie, Tarczę Hopera. Ma dać ona gwarancję bezpieczeństwa sanitarnego pasażerom, którzy zaufali firmie.
Sumitomo Corporation, jedna z największych japońskich firm, inwestuje w Teroplan S.A., właściciela m.in. marki e-podróżnik.pl. Za 12% akcji w spółce, japoński konglomerat przedsiębiorstw zapłacił 8,5 mln złotych. Środki mają zostać przeznaczone na rozwój innowacyjnej formy międzymiastowego podróżowania, oferowanej pod marką Hoper.
Hoper, lider przewozów door-to-door w Polsce rusza z nową, akcją promocyjną. #HOPERłączyPOLSKĘ ma zwrócić uwagę na dostępność transportu publicznego dla mieszkańców bardzo małych miejscowości, a nie tylko średnich i dużych miast.