Pomożemy Ci zaplanować podróż i kupić bilet Chcesz kupić bilet:

Informacja dla Klientów korzystających z Infolinii premium
w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2023 roku

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy że Hoper Sp. z o.o. z siedzibą w Oświęcimiu, pod adresem ul. Klucznikowska 1, 32-600 Oświęcim, oferuje dokonanie zwrotu kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy pobraną opłatą a opłatą zgodną pakietem taryfowym dostawcy usług, tym konsumentom którzy w okresie od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. kontaktowali się ze Spółką za pośrednictwem call center łącząc się z numerem telefonu 703 402 801 w związku z zawartą umową przewozu (posiadając wówczas zakupiony bilet).

Tych z Państwa, którzy kontaktowali się ze Spółką w sprawie zwartej umowy przewozu w ww. okresie, uprzejmie prosimy o kontakt ze Spółką poprzez wysłania wiadomości elektronicznej na adres bilety@hoper.pl oraz o przekazanie następujących danych: a) numeru biletu; b) podania dokładnej daty rozmowy i numeru telefonu, z którego wykonano połączenie w wyżej wymienionym okresie; c) numeru rachunku bankowego, na jaki ma zostać dokonany zwrot; Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 31 maja 2024 r.